Žhavé záběry ze dne maloobchodních mediálních konverzací

Žhavé záběry ze dne maloobchodních mediálních konverzací

Obchod s potravinami 2022, roční konference, která se zabývá vývojem maloobchodníků s potravinami, byla letos větší a lepší než kdy jindy. Přes 4000 vůdců v maloobchodní média průmysl, včetně partnerů a prodejců převzala Mandela Bay v Las Vegas na čtyři dny vzdělávacích setkání, workshopů a networkingových akcí. Nejbystřejší mysli v CPG prostor se sešli, aby si popovídali o budoucnosti potravinyšpičkový technologický pokrok a nová řešení pro oslovení spotřebitelů v prostoru elektronického obchodu.

Účastníci slyšeli od některých z nejtěžších hitterů v maloobchodě, včetně DoorDash, Instacart, Walmart, GoPuff, Unilever, Sam’s Club, Whole Foods Market, Chobani, General Mills, P&G a další. Tato událost navíc hostila celou řadu sponzorů a vystavovatelů a Tinuiti byla hrdá na to, že mohla být přímo na místě na Groceryshop 2022, aby absolvovala více než 25 schůzek s inovativními značkami v maloobchodních prostorech a také se stala partnerem společnosti Instacart na společně pořádané akci Topgolf. .

Zatímco Groceryshop byl plný zábavy a vzrušení, náš tým Tinuiti opustil Las Vegas s neocenitelnými poznatky od značek a také potvrzením směřování odvětví…

„Bylo opravdu skvělé vidět, že mnoho ze stejných věcí, na kterých pracujeme v Tinuiti, se odrazilo v mnoha relacích, které jsme viděli na Groceryshop 2022. Ať už je to Samoobslužný displej Walmartnejnovější a nejlepší videoreklamy Instacart s možností nákupu nebo řešení pro čisté prostory jako Amazon Marketing Cloud.“

– Elizabeth Marstenováředitel skupiny, Marketplace Strategic Services ve společnosti Tinuiti

Co dalšího se Tinuiti naučila z Groceryshop 2022? Poslechněme si pár žhavých postřehů od našeho týmu.

Hot Takes + Insights from Groceryshop 2022

Značky jsou transparentní, pokud jde o jejich technologické balíčky

„Značky přišly a předvedly své technologické balíčky… v dobrém i ve zlém. Opravdu pomáhá vytvořit si obrázek o tom, jak složitá a neúplná jsou dnes některá řešení. V tom jsme, pokud jde o trh, a vlastně ani nevíme, jak by v některých případech mělo vypadat rozumné řešení konečného obrázku. Opravdu jsem ocenil, jak některé z těchto značek ukázaly, že v některých případech je potřeba 20 prodejců, aby dali dohromady dostatečně ucelený obraz v maloobchodních médiích, jak jen mohou.“

– Elizabeth Marstenováředitel skupiny, Marketplace Strategic Services ve společnosti Tinuiti

I největší hráči maloobchodu hledají nové způsoby, jak podpořit růst

„Pro mě osobně bylo vzrušující slyšet od generálních ředitelů společností DoorDash, Walmart a Instacart. Konkrétně slyšet generálního ředitele společnosti DoorDash, jak se potápí do jejich růstu a jak jim DoubleDash nabídne skvělou příležitost začlenit větší řetězce s potravinami a skutečně zvýšit příležitost pro přidání do košíku u spotřebitelů. S generálním ředitelem Instacart jsem miloval příležitost slyšet, jak plánují rozšířit svůj dosah u spotřebitelů a rozšířit různé způsoby, jak mohou spotřebitelé používat platformu Instacart.“

– Robbie LeiterAssociate Director, Business Development ve společnosti Tinuiti

Výzva maloobchodníkům, aby drželi tempo, je zásadní

„Potřebujeme udržet výzvy maloobchodníků, aby drželi krok a poskytovali tyto organické uživatelské zkušenosti nejen jménem značky, ale také posílili vyhledávání, abychom nemuseli pouze používat sponzorované produkty jako most k vyplnění této organické mezery. Dočkáme se také mnohem větší samoobsluhy DSP nebo PMP. Ty, které byly uvedeny na trh v roce 2022, jsou podle mého názoru dnes trochu nevyužité, ale jak se zdokonalujeme ve výběru a segmentaci publika, měli bychom začít vidět, jak značky začínají porovnávat sílu a efektivitu těchto různých publik 1P, které maloobchodníci nabízejí. a být schopni to využít při plánování rozpočtu na rok 2024.“

– Elizabeth Marstenováředitel skupiny, Marketplace Strategic Services ve společnosti Tinuiti

Zadejte: Amazon Marketing Cloud

„Když se podíváme na náš tým zde na Tinuiti a na to, na čem jsme pracovali, na využití Amazon Marketing Cloud je opravdu něco, co mě napadne. Fascinuje mě možnost začlenit řadu různých způsobů, jak můžeme skutečně propojit spotřebitelská data a propojit tyto body prostřednictvím zkušeností s Amazonem, a vím, že tým se snaží ponořit se dál. “

– Robbie LeiterAssociate Director, Business Development ve společnosti Tinuiti

Přizpůsobení a personalizace zůstávají na prvním místě

„Přizpůsobení a personalizace pro spotřebitele na každé z těchto platforem bude skutečně klíčovou složkou při vytváření zážitku, který bude promlouvat individuálně ke každému člověku. To zahrnuje jejich celkovou uživatelskou zkušenost, to, co si dříve zakoupili, a co chtějí získat v budoucnu.“

– Robbie LeiterAssociate Director, Business Development ve společnosti Tinuiti

Chcete se dozvědět více o výhodách a nevýhodách maloobchodních médií? Jste na správném místě. Kontaktujte nás ještě dnes získáte další informace a my vám pomůžeme podpořit růst vaší značky v oblasti elektronického obchodu.

Leave a Reply