Brandlock

The Dark Side of Coupon Extensions

[*]

Spotřebitelé dnes chtějí slevy a rozšíření o kupóny je bezproblémový způsob, jak je získat. Náš odhad naznačuje, že více než 10 procent on the net nakupujících používá rozšíření o kupóny, aby ušetřili peníze při nakupování online.

Díky posunu v preferenci spotřebitelů k on the web nakupování obchodníci v eCommerce přijímají rozšíření o kupony jako důležitou součást své strategie kuponového marketingu. Nabízením kuponů mohou on line podniky oslovit zákazníky citlivé na cenu, zvýšit zapojení a podpořit prodej.

Zatímco rozšíření o kupony přinášejí nakupujícím obrovské výhody, mohou také způsobit několik problémů obchodníkům s elektronickým obchodem.

V tomto článku sdílíme tři obavy, které zdůrazňují protiúčinek rozšíření o kupóny na on line obchody.

Rozšíření o kupóny jsou rozšíření prohlížeče, která si zákazníci nainstalují, aby našli a uplatnili kódy kupónů a nabídky cashback u pokladny. Pomáhá nakupujícím získat nejlepší možnou nabídku a ušetřit peníze při nákupu.

  • 88 % spotřebitelů využívá k nákupu kupony [*]
  • 17 % on the internet nakupujících má rozšíření prohlížeče professional vyhledávání kuponů [*]
  • 51 % spotřebitelů dává přednost získání kuponů a slev na svých mobilních zařízeních [*]

Pomáhají také obchodníkům s elektronickým obchodem proměnit více návštěvníků v kupující a zvýšit míru konverze webu. Poskytovatelé rozšíření kuponů jako Honey, Cash One particular Browsing a Rakuten zabírají 82,64 % podílu na trhu.

Ačkoli se zdá, že rozšíření kuponů se staví jako přidružené platformy, které obchodníkům pomáhají zvýšit jejich on line obchod, ve skutečnosti nadělají více škody než užitku.

Rozšíření o kupóny mají negativní dopad na webové stránky elektronického obchodu

1. Coupon Extensions Act jako nástroje professional porovnávání cen

Mnoho rozšíření, která nabízejí kódy kuponů, nabízí také srovnání cen. Stejná rozšíření, která návštěvníkům webu nabízejí kupon, nabízejí i srovnání cen podobných produktů od vaší konkurence.

Motivují zákazníky, aby na ně klikli a přesměrovali je na internet vašeho konkurenta, aby dokončili nákup. Ke značné ztrátě konverzí dochází kvůli kuponům konkurence, které se zákazníkům zobrazují na vašem webu.

2. Rozšíření kupónů poškozují ziskové marže

Rozšíření o kupóny nabízejí kupujícím slevy ve spodní části prodejní cesty, když naplní svůj nákupní košík a jsou připraveni dokončit nákup.

Nepřivádějí nakupující na váš net a místo toho automaticky vkládají kódy na stránku pokladny, kde návštěvníci prokázali velký úmysl nakupovat. Pravděpodobně tedy narušují zisky z prodeje, který byste stejně udělali.

https://www.youtube.com/check out?v=S947CNS_T3w

Rozšíření kuponů často využívají techniky vycpávání souborů cookie k získání provizí. Když se kupující dostane do fáze placení a použije kód kupónu, rozšíření zahodí cookie a připíší kredit za relaci.

To znamená, že váš zákazník může přijít prostřednictvím sociálních médií, vyhledávání, e-mailu nebo jiných přidružených kanálů a dokončit nákup, ale prodloužení kuponu na konci bude vyžadovat provizi. Zkresluje to vaše marketingová info atribuce a vy platíte za prodej nesprávným pobočkám.

Kupující s vysokým nákupním záměrem nutně nehledají dohodu o své objednávce, ale jsou nuceni krmit slevami u pokladny. Nakonec zaplatíte provizi za nevyžádaný kód kupónu a také zákaznickou slevu.

3. Neoprávněné použití kupónu

Přeplácet a rozdávat nezasloužené slevy? To není to, co od a kuponový affiliate marketingový software.

Rozšíření seškrábou kódy kuponů z webu elektronického obchodu, když uživatelé s rozšířeními ručně zadávají kódy při placení. Všechny kódy kupónů jsou poté katalogizovány a zpřístupněny ostatním nakupujícím.

Nakupující, kteří nezískali kupon (např. prostřednictvím e-mailu, odběru newsletteru atd.), budou mít také přístup k řadě aktuálních a archivovaných kódů prostřednictvím rozšíření o kupony a využijí jej k výraznému snížení AOV svého košíku.

Jak mohou značky elektronického obchodu spravovat rozšíření o kupóny?

Můžete projít několika manuálními a často časově náročnými procesy, abyste zastavili ztráty příjmů. Chcete-li získat kódy kuponů z vašeho webu, můžete požádat o rozšíření.

Další možností je vytvoření kuponů s omezenou životností. V době, kdy je rozšíření kuponů automaticky vloží, jejich platnost již vyprší. Ale kupón, jehož platnost vypršela, může frustrovat nakupující a zvýšit jejich šance na opuštění a nesprávné použití kupónu.

Bez viditelnosti problému na straně klienta nemají obchodníci s elektronickým obchodem žádný způsob, jak monitorovat nebo blokovat vyskakovací okna konkurence, aby poškodila míru konverze.

Obchodníci s elektronickým obchodem by měli být schopni monitorovat a blokovat některá rozšíření kuponů a povolit jiná na základě jejich přizpůsobených obchodních potřeb a dopadu na KPI.

Použití BrandLock Zapojit se, můžete rozšířením o kupóny zabránit v aktivaci kódů kupónů na vašem webu. Interact rozpozná, když nakupující používají rozšíření o kupóny, a zabrání jim v přerušení on the net zákaznické zkušenosti. Nahrazuje také kódy kuponů zasíláním zpráv typu a person-to-one particular, aby zvýšilo zapojení a prodej.

Přístup společnosti BrandLock ke správě rozšíření kupónů pomáhá podnikům v oblasti elektronického obchodování:

  • Přestaňte platit provize za neautorizované kupóny a rozšiřte svůj zisk.
  • Odstraňte rozptylování způsobující srovnávání cen z únosu vaší cesty zákazníka.
  • Nabídněte alternativní nabídky, které jsou efektivnější a chrání vaše ziskové marže.

Odstraněním rozšíření kuponů přestanete platit nespravedlivé provize a ochráníte své marže. Řešení také přesně určí zákazníky citlivé na cenu a zajistí, aby provedli konverzi pomocí správné nabídky.

Zabraňte tomu, aby rozšíření kuponu vypálilo díru do vašich okrajů. Zjistit jak.

Obrázek avataru Melissa Rodrigues

Melissa Rodriguesová

Melissa je vedoucí marketingu ve společnosti BrandLock. Je nadšená professional digitální promoting a spolupracovala s velkými podniky a rostoucími technologickými společnostmi na budování jejich on the net marketingové komunikace a programů budování značky.

Leave a Reply