M&S Beauty to welcome the UK’s no.1 Prestige Makeup Brand – Benefit Cosmetics – in-store and online – Retail Times
Dnes M&S Beauty oznamuje, že uvítá britskou č. 1 Prestige Make-up Brand – Profit Cosmetics – v obchodě i on-line.
Letos na podzim/v zimě budou zákazníci M&S moci nakupovat kolekci Advantage na M&S.com s doručením zdarma kliknutím a vyzvednutím následující den do více než 700 míst M&S. Pět cílových prodejen M&S** bude domovem pultu s kosmetikou Gain Cosmetics s odborníky na krásu, kteří budou zákazníkům pomáhat s kosmetickými produkty a tipy a triky professional okamžité opravy krásy. Zatímco dalších 10 prodejen bude mít k dispozici produkt – vystavený na zakázku Advantage Cosmetics.
Kolekce bude obsahovat více než 200 produktů a bude zahrnovat všechny jedinečné kultovní favority značky jako Benetint, They’re Genuine! Řasenka, POREfessional Face Primer, Hoola Bronzer a Gimme Brow+ s cenami od 12,50 do 48 GBP.
Tara Singleton, vedoucí oddělení krásy v M&S, řekla: “Jsme velmi potěšeni, že můžeme přivítat Benefit Cosmetics jako našeho nejnovějšího partnera, protože pokračujeme v zavádění dynamických značek třetích stran, které doplňují naši vlastní nabídku krásy, což nám pomáhá být professional naše zákazníky stále relevantnější. Krása hraje velkou roli v naší strategii „Brands at M&S“, protože víme, že značky jako Advantage Cosmetics vzbuzují loajalitu a opakované nákupy kolem svých kultovních produktů, a proto hrají důležitou roli v tom, jak a kde zákazníci nakupují. Přivedení těchto značek na M&S.com a vybrané obchody poskytne zákazníkům – stávajícím i novým – více důvodů, proč nakupovat u M&S.“
Uvedení na trh navazuje na úspěšné partnerství s globální značkou péče o pleť a make-up Clinique na začátku tohoto roku. Během posledních 12 měsíců se společnost M&S Beauty vyvíjela tempem, aby byla relevantnější, častěji professional svých 22 milionů zákazníků prostřednictvím exkluzivních produktů vlastní značky (včetně Apothecary, která se za pouhé dva roky rozrostla na značku 20 milionů liber) a doplňkových produktů třetích stran. partnerství se značkami jako součást širší strategie „Brands at M&S“ (včetně Aveda, Clinique, Origins, REN, Emma Hardie, Eve Lom a Prai).
V loňském roce cca 15 % zákazníků M&S Clothes & Home nakupovalo krásu, což představuje příležitost k růstu díky podpoře nakupování napříč kategoriemi prostřednictvím různých iniciativ a věrnostního programu M&S, Sparks.
Sarah Harbon, generální ředitelka Gain Cosmetics, řekla: „Spuštění Benefit Cosmetics na M&S odráží náš závazek zpřístupnit naše produkty, jsme nadšení z budování kosmetické komunity professional všechny a jsme rádi, že se můžeme připojit k M&S Attractiveness. Partnerství poskytne novým i našim stávajícím zákazníkům jedinečnou vícekanálovou příležitost snadno nakupovat a objevovat britské číslo. 1 Značka Status Makeup spolu s předním britským prodejcem M&S.”
Značky ve společnosti M&S
Partnerství M&S s Benefit Cosmetics přichází v době, kdy uvádění značek oblečení třetích stran na M&S.com pokračuje od úspěchu k úspěchu – průměrná velikost on the web košíku professional oděvní značky je více než dvojnásobkem průměru professional M&S.com, přičemž značky přispívají C.3,5 % z celkových on-line prodejů v první polovině roku nakoupilo 1,2 milionu zákazníků se značkou ‘Brands at M&S’.