Micro Health And Wellness Trends Consumers Are Melting For: How To Drive Sales This Summer
Pokud to čtete v teplákách, bez make-upu, s nečesanými vlasy, nejste sami.
Ale s tím, jak lidé v loňském roce začali více opouštět své domovy, celkový spotřebitelský zdravotní průmysl vzrostl o 4 % v roce 2021, podle Euromonitor International.
Co tedy vede k prodeji produktů pro zdraví a wellness?
Produkty pro více použití
Hybridní produkty znamenají, že spotřebitelé nakupují méně, ale mají pocit, že dostávají více. Avon’s Anew Revival Serum přidalo AHA a Charlotte Tilbury Multi Miracle Glow Balm funguje jako čisticí prostředek, noční maska a balzám/hydratační krém na obličej a tělo. Kdyby to aspoň pralo.
Pak je tu hydratační krém 7 v jednom od Olay, který vyhlazuje jemné linky a vrásky, hydratuje, vyrovnává tón pleti, vyrovnává texturu pleti, rozjasňuje, redukuje stařecké skvrny a doplňuje vlhkost.
Vzhledem k tomu, že inflace tvrdě dopadá na každého, výrobci se zaměřují na přidanou hodnotu svých produktů.
Personalizace
Dnešní spotřebitelé nechtějí generický produkt, chtějí produkt pro ně.
Podle Euromonitor Intercontinental Hlas spotřebitele: Průzkum životního stylu v roce 2021 uvedlo 51 % respondentů, že chtějí produkty a služby, které jsou jim jedinečně přizpůsobeny.
Mezi společnosti, které odvádějí dobrou práci při hledání každého jednotlivého spotřebitele, patří Roman (professional muže, který nabízí personalizované ošetření pro vše od vypadávání vlasů po erektilní dysfunkci), HUM Nourishment (aby zjistil, které živiny potřebujete) a Nurish (personalizované balíčky vitamínů).
Tento craze se prolíná i do vlasové péče. Nedávno společnost Procter & Gamble uvedla na trh Nou ve spolupráci s Walmartem, přičemž uznala, že více než 50 % generace Z jsou nebílí. Značka nabízí mnoho produktů, z nichž každý se zaměřuje na různé vzory kadeření vlasů.
Do personalizace se dostávají i mainstreamové značky. Olay na svých webových stránkách nabízí kožního poradce a hydratační kvíz.

Na webových stránkách Cerave je také kvíz, takže zákazníci mohou najít ty správné produkty, které vyhovují jejich typu pleti.
Začlenění a přijetí
Podle Mintel British isles přestalo 24 % britských spotřebitelů kosmetiky a osobní péče podporovat značku/maloobchodníka, který byl nabádán professional rasismus a kulturní necitlivost.
Od hnutí Black Life Subject byl kladen větší důraz na obsluhu všech spotřebitelů a společnosti usilovně pracují na tom, aby toto přijaly.
Řada společností uvedla na trh produkty pro černé spotřebitele. Například ve Velké Británii Superdrug uvádí na trh čtyři exkluzivní značky professional zákazníky Black a smíšené rasy: Nylah Afrocenchix, Mielle Organics a Flora & Curl.
„Se zlepšujícími se složeními přísad a dostupností professional maloobchodníky se bude také zlepšovat výběr a kvalita dostupných produktů,“ říká Amy Rollinson, konzultantka pro zdraví a krásu společnosti Euromonitor.
Stejně tak produkty professional Černí spotřebitelé, nyní existuje více produktů z Černí podnikatelé jako Kinky Curly, SheaMoisture a Black Lady.
Vlasy jsou pouze jednou oblastí, ale inovace produktů professional všechny spotřebitele pokrývá celé tělo. Fenty Elegance je od roku 2017 uznávána za to, že nabízí podkladovou bázi ve 40 odstínech a v roce 2020 společnost Unilever uvedla na trh značku péče o pleť Melé zaměřenou na melanin s produkty, které řeší tmavé skvrny a nerovnoměrný tón pleti. A to je na vrcholu mnoha společností, které nabízejí gender-inclusive make-up, jako je Morphe a Milk Makeup.
Maloobchodníci a dodavatelé také podporují různá pohlaví. V červnu mnozí projevili svou podporu hnutí Satisfaction. Olay nabídl limitovanou edici sklenice Delight professional svůj noční hydratační krém a JVN’s Finish Hydrating Air Dry Product přišel v edici Pleasure. Sephora také nabídla celou kolekci Pleasure s kosmetickými a kosmetickými produkty založenými LGBTQ+.

Digitální zapojení
Chcete-li skutečně oslovit mladší spotřebitele, čím více výrobci dělají digitálně, pravděpodobně posílí prodeje. Průzkum společnosti Great Corp. z roku 2017 ukázal, že spotřebitelé měli 1,6krát vyšší pravděpodobnost, že si zakoupí kosmetické produkty a produkty péče o pleť od společností s nabídkou rozšířené reality.
V roce 2015 přidal MAC AR filtry na Snapchatu, aby si uživatelé mohli vyzkoušet a koupit make-up značka také přidala virtuální vzhled make-upu professional avatary ve videohře The Sims a virtuální zkoušení make-upu a virtuální zkoušení barvy na vlasy je nabízeno prostřednictvím ModiFace, které L’Oréal koupil v roce 2018.
A pak dochází ke stírání hranic mezi digitální a fyzickou realitou. Spectra Eye Color od The Unseen je k dispozici ve dvou sotva dostupných barvách, ale při vystavení blesku fotoaparátu se změní na jasný reflexní vzhled, což osloví zejména mladší spotřebitele, kteří fotografují všechno.
Emocionální zdraví
Čí emocionální zdraví ne zasáhnout během pandemie? V Hlasu spotřebitele Euromonitor: Průzkum zdraví a výživy v roce 2022 69 % Britů uvedlo, že jejich stres a úzkost je „středně nebo vážně“ ovlivnily.

Společnosti professional osobní péči naplňují své produkty funkčními vůněmi a esenciálními oleji. Společnost Nue Co. provedla výzkum v roce 2018 a zjistila, že s určitými vůněmi, včetně jeho Funkční vůně96 % lidí se okamžitě cítilo klidněji. Tato společnost nabízí unisex produkty s funkčními vůněmi, jako je bergamot a koriandr.
Podle webu „Pachy mohou vyvolat emocionální i fyziologické reakce. Jednoduše řečeno, vůně je jedním z nejrychlejších způsobů, jak změnit svůj emocionální stav.“
Heretic Parfum uvedl na trh svou první funkční vůni pod neobvyklým názvem Filthy Grass. Obsahuje CBD olej spolu se svěžími a zemitými tóny, o kterých se říká, že pozvedají vaše tělo a navodí pocit rovnováhy. Produkty této společnosti jsou negenderové a vyrobené z organického alkoholu z cukrové třtiny bez GMO.
Umyjte si vlasy, navlhčete obličej, naneste make-up a navoňte: Nyní jste připraveni na svět po pandemii a přitom zasáhnete několik trendů. Je jen na vás, zda se rozhodnete převléci se z tepláků.