Keep on Rockin’ in the Retail World (*)

Maloobchodní Rock1

Globální maloobchodní prodej, elektronický obchod, stylish, výzvy a protivětry fyzických prodejen Jak mi tento rockový obrázek připomněl, maloobchodní průmysl, i přes své současné negativní náročné síly, zůstává velmi živý. Rok 2021 potvrdil, že jsme všichni odolní spotřebitelé, kteří budou i nadále nakupovat naše oblíbené značky. V květnu 2021 E-marketer předpověděl

že maloobchodní tržby na celém světě stoupnou o 6 % na něco málo přes 25 bilionů dolarů, což byl významný návrat od roku 2020. Do konce roku 2021 celosvětové maloobchodní tržby ve skutečnosti vzrostly o 9,7 % a dosáhly celkových výdajů těsně nad 26 bilionů dolarů.

GlobalRetailSales Tržby v obchodech v roce 2021 celosvětově vzrostly o zdravých 8,2 % na něco málo přes 21 bilionů dolarů, což bylo více, než bylo vynaloženo v roce 2019. poptávka

od osobních nakupujících urychlilo zotavení o celé dva roky.“ Když tohle Průzkum e-marketerů

byla zveřejněna v lednu 2022, prodej v kamenných obchodech by měl po zbytek prognózy do roku 2025 růst o 2,6 % až 3,4 %. V roce 2022 se očekává vyšší útrata ve fyzickém maloobchodě než v elektronickém obchodu (702 miliard USD oproti 604 miliardám USD), navzdory pomalejšímu tempu růstu.

Tento článek a tento obrázek z nedávné obchodní akce NRF v Clevelandu (Domov Rock & Roll Corridor of Fame) jsou připomínkou toho, že maloobchod skutečně rockuje. Zahrnuje některé z mých oblíbených statistik v oboru a některé projekce o tom, kam odsud jdeme.

Špičky elektronického obchodu se zmírnily Rok 2022 bude celosvětově významným milníkem prodej e-shopu

poprvé překročit 5 bilionů dolarů.

GlobalEcommerceSales

Nárůst více než 26% růstu zaznamenaný v roce 2020 slábne, ale toto odvětví se bude do roku 2024 stále těšit dvoucifernému růstu. Do roku 2025 bude elektronický obchod představovat téměř 24 % celkových globálních maloobchodních tržeb.

    Několik zajímavých statistik o elektronickém obchodu:

  • &#13 Je jich 7,1 milionu on the web prodejci
  • působí celosvětově, přičemž 25 % z nich ve Spojených státech.

  • &#13 87 % spotřebitelů v United states of america nyní začíná nákupní zážitek
  • on the web s vyhledáváním produktů. Z tohoto procenta obrovských 74 % spotřebitelů začíná vyhledávat produkty na Amazonu.

  • &#13 Gen Z má největší On-line nakupování
  • preferenci jakékoli generace, preferuje ji 87,6 % nakupujících.

    OnlinebyGen

  • &#13 73 % z podniky
  • se v současné době prodávají prostřednictvím sociálních médií, přičemž se očekává, že toto číslo v příštích třech letech vzroste na 79 %.

  • &#13 73 % z nakupujících
  • je pravděpodobnější, že se rozhodnou koupit položku, pokud je doprava zdarma.

&#13

Odolnost fyzických obchodů a těchto nových služeb

Elektronický obchod zůstane důležitou součástí úspěšného maloobchodního mixu. Knowledge však potvrzují, že úspěšné budoucnosti maloobchodu bude vládnout omnichannel. „Pokud jde o meziroční růst v omnichannel

prodej (obchodníci s online a kamennou přítomností), 61 % všesměrových maloobchodníků v United states, 58 % ve Spojeném království a 56 % v Kanadě vykázalo vyšší růst tržeb, přičemž neuvěřitelných 21 % vícekanálových obchodníků v United states of america uvedlo „ výrazně vyšší“ příjmy – mnohem více, než je celkový průměr.“

    Fyzické obchody jsou zpět a opět otřásají. Na mnoha úrovních si jako lidé užíváme interakci s produkty.

  • &#13 62 % z spotřebitelů
  • chcete „vidět, dotýkat se, cítit a vyzkoušet“ položky, a proto se rozhodli nakupovat v kamenných obchodech.

  • &#13 61 % z zákazníky
  • chcete si produkty před nákupem osobně vyzkoušet.

  • &#13 76 % lidí raději chodí do a fyzický
  • obchod professional sváteční nákupy.

&#13 Stále více také využíváme technologie ke zlepšení našich zkušeností s nakupováním. Pro nákupy v obchodě, 82 % z chytrý telefon

uživatelé konzultují své telefony.

&#13 Tyto nové služby však mohou být velmi drahé a snížit ziskovost

bez optimalizace technologie.

SlužbyCost

Očekávání spotřebitelů a budoucí výzvy Jak řekl Sam Walton z Walmartu, „je jen jeden šéf.Zákazník

. A může vyhodit všechny ve společnosti od předsedy až dolů, jednoduše tím, že utratí své peníze někde jinde.” Dobré zprávy, každý měsíc, zákazníky utratit 69 % svého volného příjmu v obchodě. Aby však zůstaly relevantní, fyzické obchody se budou muset nadále vyvíjet, aby s nimi držely krok méně trpělivý

spotřebitelů.

StorePatience Práce výzvy

ovlivňují všechna průmyslová odvětví.  Dodavatelské řetězce jsou natažené.

Maloobchodní výzvy Inflace

nevypadá to, že by to v dohledné době odeznělo.

Inflace United states of america inflace

se za poslední dva roky téměř zčtyřnásobil, ale v mnoha zemích světa vzrostl ještě výše.  Válka na Ukrajině přidává další globální nejistotu ke stabilitě globálních trhů.

Inflace stoupá Maloobchod je pulzující, odolný a bude se i nadále rozvíjet, ale v blízké budoucnosti se mraky nejistoty zvětší. Spotřebitelé v United states již začali omezovat. Největší redukce

jsou v řízení (52 %), velkých nákupech (47 %), cestování (46 %), zábavě (50 %) a oblečení nebo jiném zboží (42 %). Technika

zůstane klíčovým hybatelem a diferenciátorem tam, kde bude maloobchod pokračovat.

Technika

V roce 2023 nás pravděpodobně čeká recese, ale stojí za to si připomenout, že digitálně vybavený spotřebitel, který zažívá více pohlcující zákaznické zkušenosti se silnými značkami, přinese lepší budoucnost maloobchodu.

Převzato z textu Neila Younga, ‘Keep on Rocking in the Absolutely free World’.