Keep on Rockin’ in the Retail World (*)
Maloobchodní Rock1
Globální maloobchodní prodej, elektronický obchod, stylish, výzvy a protivětry fyzických prodejen Jak mi tento rockový obrázek připomněl, maloobchodní průmysl, i přes své současné negativní náročné síly, zůstává velmi živý. Rok 2021 potvrdil, že jsme všichni odolní spotřebitelé, kteří budou i nadále nakupovat naše oblíbené značky. V květnu 2021 E-marketer předpověděl
GlobalRetailSales Tržby v obchodech v roce 2021 celosvětově vzrostly o zdravých 8,2 % na něco málo přes 21 bilionů dolarů, což bylo více, než bylo vynaloženo v roce 2019. poptávka
od osobních nakupujících urychlilo zotavení o celé dva roky.“ Když tohle Průzkum e-marketerů
byla zveřejněna v lednu 2022, prodej v kamenných obchodech by měl po zbytek prognózy do roku 2025 růst o 2,6 % až 3,4 %. V roce 2022 se očekává vyšší útrata ve fyzickém maloobchodě než v elektronickém obchodu (702 miliard USD oproti 604 miliardám USD), navzdory pomalejšímu tempu růstu.
Tento článek a tento obrázek z nedávné obchodní akce NRF v Clevelandu (Domov Rock & Roll Corridor of Fame) jsou připomínkou toho, že maloobchod skutečně rockuje. Zahrnuje některé z mých oblíbených statistik v oboru a některé projekce o tom, kam odsud jdeme.
Špičky elektronického obchodu se zmírnily Rok 2022 bude celosvětově významným milníkem prodej e-shopu
GlobalEcommerceSales
Nárůst více než 26% růstu zaznamenaný v roce 2020 slábne, ale toto odvětví se bude do roku 2024 stále těšit dvoucifernému růstu. Do roku 2025 bude elektronický obchod představovat téměř 24 % celkových globálních maloobchodních tržeb.
- Několik zajímavých statistik o elektronickém obchodu:
- 
 Je jich 7,1 milionu on the web prodejci
- 
 87 % spotřebitelů v United states of america nyní začíná nákupní zážitek
- 
 Gen Z má největší On-line nakupování
působí celosvětově, přičemž 25 % z nich ve Spojených státech.
on the web s vyhledáváním produktů. Z tohoto procenta obrovských 74 % spotřebitelů začíná vyhledávat produkty na Amazonu.
preferenci jakékoli generace, preferuje ji 87,6 % nakupujících.
- OnlinebyGen
- 
 73 % z podniky
- 
 73 % z nakupujících
se v současné době prodávají prostřednictvím sociálních médií, přičemž se očekává, že toto číslo v příštích třech letech vzroste na 79 %.
je pravděpodobnější, že se rozhodnou koupit položku, pokud je doprava zdarma.

Odolnost fyzických obchodů a těchto nových služeb
Elektronický obchod zůstane důležitou součástí úspěšného maloobchodního mixu. Knowledge však potvrzují, že úspěšné budoucnosti maloobchodu bude vládnout omnichannel. „Pokud jde o meziroční růst v omnichannel
prodej (obchodníci s online a kamennou přítomností), 61 % všesměrových maloobchodníků v United states, 58 % ve Spojeném království a 56 % v Kanadě vykázalo vyšší růst tržeb, přičemž neuvěřitelných 21 % vícekanálových obchodníků v United states of america uvedlo „ výrazně vyšší“ příjmy – mnohem více, než je celkový průměr.“
- Fyzické obchody jsou zpět a opět otřásají. Na mnoha úrovních si jako lidé užíváme interakci s produkty.
- 
 62 % z spotřebitelů
- 
 61 % z zákazníky
- 
 76 % lidí raději chodí do a fyzický
chcete „vidět, dotýkat se, cítit a vyzkoušet“ položky, a proto se rozhodli nakupovat v kamenných obchodech.
chcete si produkty před nákupem osobně vyzkoušet.
obchod professional sváteční nákupy.

 Stále více také využíváme technologie ke zlepšení našich zkušeností s nakupováním. Pro nákupy v obchodě, 82 % z chytrý telefon
uživatelé konzultují své telefony.
- Tyto nové služby, které se během pandemie zrychlily, rostou a zůstávají zde.
- 
 68 % United states of america spotřebitelů
- 
 Od začátku pandemie do roku 2021 podíl maloobchodníků nabízejících odvoz u chodníku
nyní použijte BOPIS (koupit on line vyzvednutí na prodejně).
vzrostl na 44 %.

 Tyto nové služby však mohou být velmi drahé a snížit ziskovost
SlužbyCost
Očekávání spotřebitelů a budoucí výzvy Jak řekl Sam Walton z Walmartu, „je jen jeden šéf.Zákazník
. A může vyhodit všechny ve společnosti od předsedy až dolů, jednoduše tím, že utratí své peníze někde jinde.” Dobré zprávy, každý měsíc, zákazníky utratit 69 % svého volného příjmu v obchodě. Aby však zůstaly relevantní, fyzické obchody se budou muset nadále vyvíjet, aby s nimi držely krok méně trpělivý
spotřebitelů.
StorePatience Práce výzvy
Maloobchodní výzvy Inflace
Inflace United states of america inflace
Inflace stoupá Maloobchod je pulzující, odolný a bude se i nadále rozvíjet, ale v blízké budoucnosti se mraky nejistoty zvětší. Spotřebitelé v United states již začali omezovat. Největší redukce
Technika
V roce 2023 nás pravděpodobně čeká recese, ale stojí za to si připomenout, že digitálně vybavený spotřebitel, který zažívá více pohlcující zákaznické zkušenosti se silnými značkami, přinese lepší budoucnost maloobchodu.
Převzato z textu Neila Younga, ‘Keep on Rocking in the Absolutely free World’.