Jak zjednodušit požadavky na online obchod a skladové hospodářství

Jak zjednodušit požadavky na online obchod a skladové hospodářství

Jako u každého podnikání jsou jedním z nejdůležitějších aktiv e-shopu nebo internetového obchodu jeho zásoby. Nemůžete držet krok s poptávkou svých zákazníků, pokud nejsou splněny vaše požadavky na správu skladu. Naopak udržování vysoké úrovně zásob je stejně škodlivé. Můžete vidět, že spousta vašich akcií zatuchne a zůstane neprodaná, což povede ke ztrátám vaší firmy.

To znamená, že je velmi důležité splnit nezbytné požadavky na správu zásob, zejména pro podniky elektronického obchodování. Váš internetový obchod může zvýšit svou zákaznickou základnu, když si ponecháte svou zákazníci spokojeni jak budete držet krok s jejich rozkazy. Naštěstí technologie nyní poskytla nové nástroje, které můžete využít a díky nimž je přístupnější pro zefektivnění požadavků vaší firmy na obchod a řízení zásob.

V této příručce se dozvíte, jak zlepšit systém zásob vašeho internetového obchodu sledováním nezbytných požadavků na online obchod a řízení zásob. Přečtěte si další informace.

Automatizujte se systémem řízení zásob

Manuální inventarizační systém by měl stačit, když je váš internetový obchod ještě v prvních měsících provozu. Jakmile se vaše operace rozšíří, ruční systém již nemusí stačit. Správa zásob je dlouhý a zdlouhavý proces, který může být také značně časově náročný. Jak váš internetový obchod roste, vaše pracovní vytížení bude těžší.

Zde je automatizace výhodou. Můžete provést Integrace CartRover Shopify nebo podobné systémy na webové stránky vašeho online obchodu, takže můžete dostávat aktualizace v reálném čase o svých zásobách. Jakmile zákazník dokončí objednávku nebo nákup, mohou tyto systémy automaticky odrážet tyto změny ve vašich zásobách nebo úrovních zásob.

S automatizací nemáte jen efektivní systém zásob, ale také přesný. Tímto způsobem můžete výrazně omezit lidské chyby.

Správa vratek

Jednou z nejvíce frustrujících částí provozování e-shopu je možnost vrácení zboží. V online obchodech může být návratnost vyšší, protože zákazníci se na rozdíl od fyzické firmy nemohou vašich produktů dotknout a vidět je osobně. Zejména když prodáváte oblečení nebo maloobchod, možnost vrácení je ještě rozšířenější.

Není to jen skličující mít falešnou naději na prodej, ale je to také další práce se správou zásob, když důsledně vracíte produkty do svého skladu. Klíčem k hladkému zvládnutí je správné řízení času.

Jakmile zákazník zahájí vrácení, okamžitě to poznamenejte, jakmile se stejný produkt vrátí zpět do regálů. Proveďte tuto změnu ve svém systému a nečekejte na později. Tímto způsobem můžete tuto změnu ukázat na svém webu nebo v internetovém obchodě a můžete produkt vrátit zpět do prodeje. Samozřejmě můžete věc vrátit zpět do prodeje, pokud v první řadě neměla žádné vady.

Identifikujte správné minimální a maximální úrovně zásob

Jakmile váš online obchod funguje alespoň několik měsíců, možná již máte jasnou představu o minimálních a maximálních zásobách. Identifikace tohoto čísla je zásadní, abyste věděli, kdy a kdy ne znovu naskladnit.

Když vaše zásoby dosahují minima, měli byste být upozorněni, že je čas získat nové zásoby. Tímto rychle minimalizujete zpoždění objednávek z důvodu nedostupnosti zásob. Případně se to může promítnout i do potenciálního ušlého zisku, když máte zákazníka, který si přeje přidat vyprodanou položku do svého košíku.

Celý váš skladový tým může pracovat efektivněji a plynuleji, když nastavíte minimální a maximální úrovně zásob. To vám umožní efektivně zefektivnit správu zásob, takže budete mít vždy správná čísla. Naštěstí má většina systémů pro správu zásob tuto funkci zabudovanou, takže můžete sledovat stav zásob.

Zdůrazněte důležitost dopravy

Nikdy nepodceňujte důležitost přepravy. Tuto část prodeje musíte do značné míry zvýraznit a podtrhnout. Pamatujte, že dodací lhůty také ovlivňují schopnost vaší firmy udržovat zásoby.

Když uvažujete o dopravě, existuje mnoho aspektů. Všimněte si například, jak dlouho to trvá vaši dodavatelé k odeslání objednávek z jejich umístění do vašeho skladu nebo kanceláře. Znalost tohoto časového rámce zajišťuje, že si nové zásoby objednáte ve správný čas. Přidejte den nebo dva jako příspěvek k časovému rámci vašeho dodavatele, abyste uvolnili cestu pro zpoždění nákladu, která mohou být také nevyhnutelná.

Být tak konkrétní o čase a dnech dodání také snižuje zpoždění ve vašem online obchodě, když stále čekáte na dodání zásob. Máte to, co v daný čas potřebujete, připravené na každou objednávku zákazníka.

Sečteno a podtrženo

Pro váš růst a úspěch je zásadní zajistit, abyste si trvale udržovali své zásoby na skladě. Pokud nebudete při udržování zásob opatrní, můžete nepříznivě ovlivnit stabilitu svého podnikání. Je to náročné, ale díky technologickému pokroku v e-commerce nenecháte své podnikání viset nedoplněnými zásobami.

Příspěvek Jak zefektivnit požadavky na online obchod a skladové hospodářství appeared first on Retail Minded.

Leave a Reply