How To Start Door Knocking In 2022?
Přímé oslovení majitelů domů zaklepáním na jejich dveře je pro realitní kanceláře jednou z nejlepších metod, jak najít nové nemovitosti, které by přidali na své prodejní seznamy. Je snadné generovat více potenciálních zákazníků klepání na dveře techniky nákladově efektivním způsobem. Někdy můžete být odmítnuti, ale neztrácejte naději, protože existuje prostor. Jediné, co musíte udělat, je prozkoumat a pochopit, jak začít s touto technikou.
Jedná se o levnou marketingovou strategii, která pomáhá realitním kancelářím při budování jejich osobních vztahů. Implementace této marketingové techniky professional vás může být zpočátku matoucí, ale jakmile se ji naučíte správně, bude to snadné. Podívejte se na níže uvedené entire body, abyste věděli, jak můžete začít klepat na dveře ve vašem podnikání s nemovitostmi:
● Vyberte si správný čas professional zaklepání na dveře:
Nelze očekávat, že cizí lidé otevřou dveře, pokud na jejich dveře zaklepete v nepříznivou dobu. Je vhodné nikdy nenavštěvovat cizí domy brzy ráno nebo v době, kdy mohou jíst.
Nejlepší čas na zaklepání na dveře je pozdě odpoledne. Pokud navštívíte příliš brzy, může se stát, že nikoho nenajdete doma, protože může být ve své kanceláři a ne doma. A na druhou stranu, pokud je navštívíte příliš pozdě, můžete je rušit během večeře, což o vás pravděpodobně v jejich myslích vytvoří špatný dojem.
Proto, abyste měli plodnou zkušenost při setkání s novými lidmi prostřednictvím této úvodní strategie, je důležité navštívit v pravý čas.
● Nezapomeňte si udělat průzkum:
Plánujete vyrazit do ulic, aniž byste provedli pořádný průzkum? Pokud ano, musíte si to dvakrát rozmyslet. Možná si myslíte, že klepání na dveře je snadný úkol, ale není. Než zaklepete na cizí dveře, musíte přijít připraveni.
Rozhodněte se, jaký typ nemovitostí chcete prodat. Zkuste se také dozvědět o průměrné ceně nemovitosti v oblasti, kde budete klepat na dveře. S významnými znalostmi ohledně tržních trendů, znalostí lokality a dalších zásadních věcí můžete snadno smysluplně mluvit s majiteli domů.
● Vždy přijít se skriptem:
Další věc, kterou si musíte zapamatovat, než začnete klepání na dveře je napsat scénář a několikrát si ho procvičit. Pomůže vám prezentovat se před cizími lidmi, kdykoli otevřou dveře.
Začněte tím, že se představíte. Řekněte jim, co děláte nebo co hledáte. Je moudré neztrácet čas dlouhým vysvětlováním, protože se to lidem nelíbí. Ujistěte se, že posluchači s vámi může konverzovat pohodlně.
● Přineste jim lahodné pochoutky:
První dojem je často trvalý. Dobrý komunikační dovednosti jsou zásadní při implementaci této strategie v oblasti realit a bylo by skvělé, kdybyste přinesli lahodné pochoutky pro posluchače ze sousedství.
Osobě, která vás náležitě poslouchá a je ochoten věnovat vám trochu času, můžete nabídnout sladkosti nebo jakýkoli jiný dárek. Doporučuje se však netlačit na všechny, aby si ty pamlsky dali, protože někteří lidé prostě neradi přijímají dárky od cizích lidí.
● Zanechte poznámku pro případ, že lidé na klepání neodpoví:
Ne každý bude doma, aby odpověděl na vaše zaklepání. Pokud se něco takového stane, měli byste zvážit zanechání poznámky. Můžete si nechat vytisknout informace, které chcete o své práci sdílet s lidmi, a nechat tento vzkaz u jejich dveří.
Za stejným účelem můžete také nosit věšáky na dveře. Na internetu můžete hledat různé stránky, které nabízejí kvalitní a nepředvídatelné šablony pro marketingové materiály v oblasti nemovitostí. Použití zajímavého informačního materiálu k propagaci vaší firmy může být skvělý způsob, jak přilákat lidi.
Abych to shrnul
Přímé klepání na dveře v realitách je nejlepší marketingovou strategií professional realitní kanceláře, jak najít potenciální zákazníky. Než se však pustíte přímo do jeho implementace, musíte znát jeho základy.