How Spindrift Leverages Data to Evolve, Pivot, and Optimize Summer Promotions

Pokud jste zmeškali náš webinář na téma „FMCG Retail Execution Excellence – Nejlepší strategie ve své třídě professional sebevědomé útoky na letní propagační sezónu“, máte štěstí!

Webinář jsme rozdělili do stravitelných rekapitulací se vším, co potřebujete vědět z diskuze Earin Friedbauerředitel amerického maloobchodu ve společnosti The Kraft Heinz Company, Hagen Pantonviceprezident professional globální prodejní schopnosti ve společnosti Nutrabolt a Pete Parisviceprezident Enterprise Intelligence & Analytics ve společnosti Spindrift Beverage Co, Inc. je tu professional vás.

Ve třetí části ze tří uslyšíte Pete Paris, viceprezident Business Intelligence & Analytics ve společnosti Spindrift Beverage Co, Inc. Pete pracoval v CPG po většinu své kariéry v oblasti maloobchodu, velkoobchodu a jako výrobce, což mu pomohlo poskytnout společnosti Spindrift jedinečný úhel pohledu na dosažení svých obchodních cílů. . Díky přímému propojení s mnoha odděleními, včetně prodeje, marketingu, financí a provozu, poskytuje Pete organizaci ucelenou perspektivu pro různé produkty, které jí pomáhají při rozhodování a ovlivňují celkovou výkonnost podniku.

Přečtěte si rekapitulaci rozhovoru s Petem o strategiích, které Spindrift používá ke konverzi zvýšené návštěvnosti, realizaci propagačních akcí od prvního dne a výhrám na polici během nejrušnějšího období roku. Objevte klíčové strategie, které si můžete během této klíčové sezóny odnést, s plánováním, novými testy a možná nejdůležitějším plánem útoku k dosažení excelentního provedení.

Pete Paris, viceprezident Organization Intelligence & Analytics ve společnosti Spindrift Beverage Co, Inc.

Jak plánujete cíle maloobchodního plnění, když vstupujete do rušné sezóny?

Pete vysvětlil, že professional Spindrift a většinu značek jde spíše o to, aby se zlepšili, než tomu bylo v loňském roce, a způsob, jakým přistupují ke KPI pro tým v terénu a provádění, „O kolik více z nich můžeme získat? Co můžeme udělat?” řekl. „Jedním dobrým příkladem, který používáme v Repsly, je měření velikosti displejů. Před pár lety jsme měřili, kolik displejů máme na skladě. Bylo nám jedno, jestli to bylo 5, 10, 15 nebo jak velké byly displeje. Nyní jsme postupně migrovali. Takže teď jsme přešli na 25 a 50 případových displejů.“

Nyní je jejich klíčovým KPI, o který všichni v týmu soutěží, kolik 100 kufříků dostávají v každém jednotlivém obchodě. Pete dále vysvětlil, že se každý rok pokoušejí podnikat postupné kroky, a jak podnikání roste, potřebují mít v zásobě přírůstkové body přerušení, aby byli majitelé účtů odpovědní za své zisky a ztráty a za růst podniku.

„Měli jsme to štěstí, že jsme i nadále exponenciálně rostli během období COVID, kdy se mnoho značek potýkalo s problémy. Právě jsme ještě více zrychlili a používání Repsly nám pomohlo vést sami sebe a vést naše týmy a dokonce mezi nimi vytvořit konkurenceschopnost a kamarádství.“

Spindrift má týmové kolegy v Kalifornii, kteří soutěží s prodejci na východním pobřeží, a každý z nich může mít možnost podívat se a vidět, jak se navzájem měří a skládají. Pete vysvětlil, že komunikace cílů skutečně začíná na úrovni účtu. Poté začnou dělat své plány a když jsou všechny plány dokončeny, komunikují dolů z kalendáře. Takže každý účet je důležitý. Nyní jde o to, jak upřednostňují účty. To se stává skutečně náročným dílem na úrovni provedení, to je priorita, co je druhým krokem, a odtud jdou, řekl.

Jak dostupná data POS (nebo jejich nedostatek) od maloobchodníků ovlivňují vaši schopnost vyvíjet, točit a optimalizovat vaše klíčové letní akce?

Pete vysvětlil, že je to pro jejich tým zásadní. Jeho prodejní týmy jsou houbou na data a opravdu touží je vidět a mají nástroje, které jim umožňují vést rozhovory s manažery při návštěvě klíčových účtů.

Sdělují to buď prostřednictvím syndikovaných dat, nebo pomocí Repsly. Pete vysvětlil, že Spindrift nastavil Repsly tam, kde mají nástroje dostupné v obchodě i nástroje dostupné na některých jiných místech.

“Bez toho bychom nebyli schopni změřit, kde stojíme, nebo kde jsme oproti našim cílům,” řekl Pete. “Tito lidé mají týdenní cíle a pokud tyto informace neuvidí co nejrychleji, nebudou schopni dosáhnout svých týdenních nebo měsíčních cílů.”

“Knowledge spojují vše dohromady, poskytují nám 10 snímek a dávají nám směr, kde musíme být, než se dostaneme na konec.”

Nové stylish v FMCG a jejich dopad na jejich plány na rušnou sezónu:

  1. Udržitelnost

  2. Řízení práce

  3. Nedostatek nabídky

Pete vysvětlil, že Spindridt má docela jednoduchý obal – hliníkové plechovky a trochu kartonu. Ale jejich největší výzvou je smršťovací fólie a v současné době pracují na některých řešeních, jak bojovat s množstvím smršťovací fólie, kterou musí používat, a doufejme, že ji úplně eliminují.

Co se týče nedostatků v zásobování, protože jejich produkt je vyroben ze skutečného lisovaného ovoce, řeší komodity každý den. “Nedostatek jsme pocítili ve velkém v loňském roce, kdy na severozápadě došlo na několik dní k velké vlně veder, na které nejsou zvyklí,” řekl Pete. “A právě to zničilo úrodu malin, takže jsme loni viděli, jak na nás cena malin explodovala, a letos to stále ovlivňuje.”

Vzhledem k tomu, že malinová limetka byla jejich prodejní úchylka číslo jedna, Pete přemýšlel o panice, která nastala, ale stejně jako všechny odolné společnosti se otočily a upravily od svého provedení až na úroveň obchodu.

Další informace z tohoto webináře najdete v druhé části ze tří, kde jsme slyšeli od Hagena Pantona, viceprezidenta pro globální prodejní schopnosti společnosti Nutrabolt. Jako viceprezident pro prodejní schopnosti ve společnosti Nutrabolt je jeho tým zodpovědný za sladění prodeje a marketingu se společným cílem maloobchodní realizace. Nutrabolt sleduje, hodnotí, publikuje, a co je nejdůležitější, motivuje tým v terénu k vytvoření rychle se rozvíjejícího konkurenčního prostředí, které ohromilo jejich konkurenty.

Pokud byste se chtěli podívat na celý webinář a poslechnout si postřehy Earina Friedbauera, ředitele amerického maloobchodu ve společnosti The Kraft Heinz Business, Hagona Pantona, viceprezidenta Worldwide Sales Capacity ve společnosti Nutrabolt, a Pete Parise, viceprezidenta Organization Intelligence & Analytics ve společnosti Spindrift Beverage Co, Inc., podívejte se na celý webinář zde: FMCG Retail Execution Excellence – Nejlepší strategie ve své třídě, jak s jistotou zaútočit na letní propagační sezónu.


Webinář FMCG Execution Excellence