How Plus Size Brands & Retailers Can Improve and Do Better
Před dvaceti lety (nebo dokonce patnáct, máme-li být upřímní) naprostá viditelnost a začlenění furthermore dimension módy a modelů do hlavního proudu bylo prakticky neslýchané. Existuje tolik věcí, na které můžeme být hrdí, pokud jde o to, jak daleko jsme se ve světě módy nadměrných velikostí dostali, ale jako u všeho je vždy prostor professional zlepšení.
Naštěstí stále více as well as dimensions značek a maloobchodníků rozšiřuje velikosti, vyrábí modernější designy a představuje moreover sizing modely různých typů karoserie – to je krok správným směrem, ale rozhodně to není konec cesty.
Ale protože móda nadměrných velikostí přitahuje pozornost mainstreamových médií, je důležité, aby v době, kdy se rozrosteme do odvětví s 24 miliardami Statistaže nadrozměrné značky a maloobchodníci chápou, po čem stále toužíme a co potřebujeme, a na pomoc máme několik míst, kde mohou tyto značky začít!
Zde je několik způsobů, jak to mohou nadměrní značky a maloobchodníci vyhodit z parku

Poskytněte nám rozmanitost v zastoupení modelů s velikostmi, tvary a rasou
Professional každou slavnostní kolekci plavek additionally measurement nebo řadu spodního prádla furthermore dimension velikostí existuje prodejce nadměrných velikostí, který upřednostňuje pouze moletky, které mají tvar přesýpacích hodin, zatímco ignoruje ty, kteří mají například postavu typu jablko nebo hruška. Nadměrné značky, Common Normal a Kiyonna odvádějí skvělou práci při předvádění různých moletek.
TAKÉ, místo přidávání velikostí pod 14 by měli přidat velikosti nad 3X minimálně do 32 a představují více žen barvy a velikosti, které se stanou tváří kampaní a oděvních řad. Přechod na 4X/5X by měl být normou – nikoli výjimkou.
Na rozdíl od všeobecného přesvědčení se rádi oblékáme a někteří z nás nedovolí, aby nám velikost diktovala náš styl… ale potřebujeme možnosti!
Nebojte se! Přidejte stylovou rozmanitost, riskujte

Zdá se, že když je trend horký, některé moreover size značky a prodejci na něm budou jezdit, dokud nebudou padat švy. Mnoho prodejců nadměrných velikostí navrhuje a prodává stejné střihy opakovaně, včetně oblíbených střihů, jako jsou bodycon šaty, topy se studenými rameny, střižený denim nebo body. I když máme rádi skvělou střiž, potřebujeme rozmanitost stylu, barev a tisku.
Chcete ovlivnit svůj konečný výsledek? Vydejte se do každého ročního období s nadhledem, který se snaží nabídnout i velkým zákazníkům módní módní oblečení, které oslavuje všechny aspekty in addition sizing siluety, a vyhýbejte se extrémům, tj. oblečení, které je příliš hot nebo příliš ošuntělé.
Dejte nám strukturu, tvar, inovativní siluety a užijte si s tím trochu zábavy! Styl nezalévejte. Ve spojení s plnějšími moreover sizing modely můžeme vidět, jak na nás tyto předměty budou vypadat a budou inspirovány k nákupu.
Zajistěte, aby mainstreamové PR společnosti znaly a respektovaly odborníky na nadměrnou velikost, kteří existují

I když je hezké, když je móda větších velikostí zahrnuta do běžných médií, standardně používáme média, která vybudovala průmysl – média větší velikosti. Curvy Fashionista je shodou okolností jednou z nadrozměrných mediálních značek, která má prsty, ale existuje spousta plusových blogů, influencerů a odborníků, které PR může zaujmout a poznat.
To zahrnuje fotografy, velké stylisty, kreativní ředitele a odborníky na krásu. Tito odborníci v tomto odvětví existují a znají trh.
Navíc naslouchat a spolupracovat s více velkými módními blogery, influencery a médii je krok správným směrem, protože často sledují puls toho, co se děje ve skutečném světě, a vědí, co chceme – ne co maloobchodníci si *myslí*, že potřebujeme.
Buďte přítomni na místních a národních akcích větší velikosti

Dejte vědět o své přítomnosti v Novém roce tím, že vyjdete ven a podpoříte svou místní nadprůměrnou komunitu. Navštěvujte místní akce, spojte se s influencery a blogery ve vaší oblasti a zároveň podpořte větší akce na národní úrovni. Je to nejen skvělý způsob podpory, ale je to také snadný způsob, jak se připojit, pokud chcete spolupracovat s ostatními.
Nemůžete předpokládat, že každý zná vaši značku, kde se nacházíte, nebo jestli vám dokonce záleží na komunitě… Vystupte a pozdravte!
Budujte vztahy a udržujte je 100

Růst furthermore size módního průmyslu je revolucí, která pokračuje v pokroku a společnosti se mu začínají věnovat stále více. Tam, kde spotřebitelé větší velikosti vidí zastoupení, mnoho značek vidí pouze znaky dolaru. A kvůli tomu používají populární módní slova jako „velikost včetně“, když je jejich nabídka čímkoli jiným.
Společnosti, které používají tuto praxi, si musí uvědomit, že vidíme, co dělají, máme k tomu motivaci a co je důležitější – mluvíme o tom! Jsme skvělí v hledání všech účtenek a nebudeme váhat šířit zprávu, když se náhlá adorace zdá být vyrobena, protože ve skutečnosti je.
Investujte do marketingu
Moreover dimension trh již nefunguje s “Když to postavíš, přijdou” mentalita. Máme možnosti. Existuje konkurence. Je tam hluk. A pokud si myslíte, že pouhým oznámením, že jste zde, je vše, co jako značka musíte udělat, budete na omylu. Budete potřebovat rozpočet, abyste mohli oslovit influencery, média, provozovat reklamy a budovat povědomí a vztahy.

To platí zejména, pokud jste značka rovné velikosti. Stejný počáteční rozpočet, jaký jste vytvořili pro přímé velikosti, je třeba dát na trh nadměrných velikostí – A ČAS.
ANO, existují manažeři sociálních médií větší velikosti. Ano, jsou lidé, kteří chápou, jak na trh pro zákazníky větší velikosti. Ano, existují odborníci, kteří vědí, jak překonat hluk, dosáhnout vašeho cílového trhu – povzbudit a vzbudit zájem a vzrušení kolem vaší značky. ALE… Potřebujete rozpočet A konzistenci.
Jeden velký start nebude stačit… podívejte se, co nedávno udělaly Černý trh Bílého domu a Aged Navy. Musíte si vzpomenout, co a jak byla Trend Nova ve tváři a na krku o FN Furthermore. Nebo Sheinovu neustálou snahu ukázat se a dokázat se. Nemůžete jednou zatlačit a myslet si, že to stačí… tohle už nefunguje.

Nyní máme více možností než kdy předtím, a pokud to chceme jako nadrozměrná komunita tak zachovat, musíme pevně, nahlas a opakovaně vyžadovat to, čeho potřebujeme více… Je to tak? Že jo.
Řekněte nám, co si myslíte, že mohou obchodníci nadměrných velikostí udělat professional to, aby vaše nakupování bylo lepší? Jaké jsou vaše oblíbené značky, kterým se to vždy povede?
Dejte nám vědět v komentářích!