Dreamforce 2022 v recenzi: 10 nejdůležitějších věcí pro maloobchodníky, od kterých se mohou učit

Dreamforce 2022 v recenzi: 10 nejdůležitějších věcí pro maloobchodníky, od kterých se mohou učit

Salesforce ožil před 23 lety v bytě v San Francisku zakladatele a současného generálního ředitele Marca Benioffa. Dreamforce, jeho každoroční událost vytvořená ke sblížení globální Salesforce komunita professional učení, budování komunity, zábavu a filantropii vznikla před 20 lety. A letos jsem mohl poprvé zažít Dreamforce – nakonec zjišťovat, jak mocný vliv mají Salesforce i Dreamforce na jejich partnery a značky.

 

Během těchto rychlých a na informace bohatých tří dnů je toho tolik, co je potřeba absorbovat, níže je 10 mých oblíbených momentů.

 

1. Úvodní úvodní slovo přednesené spolugenerálními řediteli Marcem Benioffem a Bretem Taylorem

 

Vstup do Dreamforce se nepodobal žádné jiné akci, které jsem se kdy zúčastnil, s energií Dreamforce zahrnující každý můj krok. Místa na zahajovací hlavní relaci generálních ředitelů Marca Benioffa a Breta Taylora se zaplnila rychle a hodiny dříve. Nadšení z novinek, které mají být odhaleny o vylepšených funkcích Salesforce, naplnilo místnost a – doslova – celé město dny před tímto skutečným zasedáním. Byl jsem nadšený, že jsem z první ruky slyšel, o čem celý ten chat byl, a nebyl jsem zklamaný. Benioff a Taylor, jako zanícení věřící, že integrovaná inteligentní technologie je nezbytná professional podporu obchodních operací, nám konečně prozradili jedno ze svých dosud nejlépe střežených tajemství. A to byla ta platforma pro details v reálném čase, známá jako Džin, byl představen již tak robustní a sofistikované platformě Salesforce. Zejména u maloobchodníků to vyvolalo mé nadšení, když věděli, že získání přehlednosti z úhlu 360 stupňů v reálném čase na všech kontaktních bodech jejich podnikání je zásadní pro optimalizovaný maloobchodní úspěch. V následujících dnech jsem byl nadšený, že jsem se dozvěděl ještě více o Genie a výhodách, které nabízí prodejcům, které můžete také prozkoumat zde.

 

2. Rozhodnutí založená na datech jsou nezbytná pro obchodní růst

 

V rámci jednoho z více než 1 000 setkání v Dreamforce jsem byl vděčný, že jsem mohl naslouchat konzultačnímu partnerovi Salesforce, společnosti Slalom, generálnímu řediteli Jimu Clarkovi a ředitelce elektronického obchodu DECIEM Heather Stables, jak diskutovali o důležitosti dat professional růst podnikání. Společnost Stables odhalila, že ačkoli jejich tým nemá oficiální marketingové oddělení, opírá se o facts získaná z mnoha zdrojů založených na technologiích, aby mohla přijímat strategická a na zisk orientovaná rozhodnutí, která pomáhají standardizovat a zefektivňovat jejich provozní úsilí. Když mluvili konkrétně o jejich společnosti péče o pleť, The Everyday, Stables sdílely, že transparentnost byla nejdůležitější součástí jejich obchodního růstu. Díky využití slalomu se tato transparentnost professional The Normal stala realitou a zároveň jim poskytla data, na která mohli proaktivně reagovat, aby dosáhli ziskovějšího obchodního růstu. U všech maloobchodníků to lze napodobit, pokud používají správnou technologii. Naštěstí pomocí přizpůsobených technologií, jako je Slalom a Salesforce, toho lze dosáhnout.

 

3. Sklad zítřka nemusí být takový, jaký očekáváte

 

Společně s Robin Smith a Irinou Yurevich z EPAM Units, konzultační partnerkou Salesforce, a Michelle Grant ze Salesforce, jsem byl nadšený, že jsem se mohl podělit o dynamickou panelovou diskuzi na téma „Store of Tomorrow: Nová generace technologie, inkluze a odpovědnosti v Maloobchodní prostředí.” Diskutovali jsme o tom, jak technologie a fashionable ovlivňují fyzický a digitální maloobchod a také to, co zákazníci očekávají od nákupních zkušeností. Metaverse byl součástí naší diskuse, i když se neočekává, že to bude domácí maloobchodní zážitek všech přítomných panelistů. Očekává se však, že bude professional mnoho spotřebitelů důležitou součástí cesty k nákupu. Důležitým vrcholem této konverzace bylo rovněž zajištění viditelnosti a propojení mezi více místy, která mohou spotřebitelé na své jedinečné cestě k nákupu zaujmout.

 

Spolu s Michelle Grant ze Salesforce se Nicole Leinbach z Retail Minded připojila k lídrům EPAM v panelové diskusi o „Store of Tomorrow“.

4. Influenceři a obsah vytvářený uživateli nadále ovlivňují spotřebitelská rozhodnutí

 

Zákazníci rádi vědí, co si myslí ostatní zákazníci, a v našem moderním světě obchodu to i nadále patří mezi přední ovlivňovače v rozhodování zákazníků. Maloobchodník Ashley Stewart měl toto na paměti a měl otázky a odpovědi se Slalomem a sdělil, že většina jejich marketingu se většinou zaměřuje na obsah vytvářený influencery a uživateli. Také se silně opírají o zasílání zpráv typu „koupit hned“ a zaplatit později, což umožňují společnosti jako Klarna, Afterpay a další společnosti pro čtyřnásobné splátky. A díky Slalomu, partnerovi Salesforce, jsou také schopni vnést do svých zpráv silnější lidský prvek, který je v souladu s jejich přáním personalizovat zasílání zpráv a advertising svým zákazníkům.

5. Konec cesty zákazníka je stejně důležitý jako začátek cesty

 

Byl jsem dlouholetým fanouškem toho, že cesta zákazníka je professional maloobchodníky nejvyšší prioritou, a to, že jsem slyšel od Shoprunnera, dceřiné společnosti FedEx – a partnera Salesforce – v Dreamforce, potvrdilo, jak důležité je naslouchat tomu, co zákazníci chtějí. Shoprunner zdůrazňuje, že jejich cílem je „zjednodušit zkušenost s elektronickým obchodováním“, chce svým zákazníkům poskytnout holistický a upřímný pohled díky řešení, které vychází z loajality zákazníků a je integrováno se systémem pro správu objednávek v cloudu Salesforce Commerce. S těmito jednoduchými, ale základními základními hodnotami pomáhá Shoprunner předefinovat, jak vypadá zásilka zákazníkům ve světě, který si často myslí, že rychlá je nejlepší. Ale co rychle s transparentností, snadným vracením a zákazníky pod kontrolou? Konec cesty je stejně důležitý jako začátek cesty a toto připomenutí je dobré aplikovat na vaše vlastní jedinečné podnikání.

 

6. Vývoj loajality v maloobchodě se výrazně opírá o zákaznickou zkušenost

 

V den 2 Dreamforce jsem měl to štěstí, že jsem se mohl zúčastnit panelové diskuse, která zahrnovala Michelle Grant ze Salesforce a Shivanni Majewski a Bethany Platter ze Slalomu. Jako spotřebitelé jsme se všichni shodli, že zkušenost s nakupováním – jak pozitivní, tak negativní – ovlivňuje naše budoucí nákupní rozhodnutí. Jako profesionálové v oblasti maloobchodu jsme se také shodli, že na detailech vedoucích k transakci záleží. Tato dynamická diskuse je ta, kterou nelze přehlédnout, ať už jste malý, střední nebo velký podnik, protože loajalita zákazníků není oblíbená professional velikost, ale spíše pro zkušenost. Velkým faktorem loajality je také to, jak značky a obchodníci zůstávají v kontaktu se svými zákazníky. S využitím inteligence generované z minulých nákupů mohou maloobchodníci strategičtěji určit, kdy a proč se dostanou do kontaktu se zákazníky ohledně budoucích nákupních příležitostí. Nemělo by se však ignorovat ani to, jak se to děje. E-mailový promoting zůstává silnou komunikační cestou, ale SMS upozornění a dokonce i sociální média ovlivňují cestu věrného zákazníka k nákupu. Vyzývám vás, abyste se zamysleli nad tím, proč jste sami jako spotřebitelé loajální k místům, kde jste, a poté se zamysleli nad tím, zda vaše firma napodobuje některé z vašich oblíbených věrnostních zkušeností zákazníků. Na detailech zde skutečně záleží, jak jsme každý diskutovali v tomto panelu na Dreamforce.

 

Slalom "Věrnost zákazníků" Panel na Dreamforce 2022

Nicole Leinbach z Retail Minded se připojila k Slalomu v Dreamforce, aby spolu s Michelle Grantovou ze Salesforce prodiskutovali loajalitu zákazníků.

 

7. Optimalizace obchodu by měla zahrnovat optimalizaci pro zaměstnance

 

I když je nemožné vybrat si oblíbený instant mého týdne v Dreamforce, lhal bych, kdybych neřekl, že maloobchodní keynote byla jedna z mých tří nejlepších. Jako samozvanému maloobchodnímu nadšenci jsem byl nadšený z toho, že jsem slyšel od Salesforce’s Rob Garf a Michelle Grant se speciálními hosty z Gucci a Casey’s. Jak Garf sdílel v této poutavé klíčové poznámce, „stále více maloobchodníků se obrací na automatizaci a umělou inteligenci“, aby pomohli s optimalizací prodejen a zaměstnanců. Skutečným přínosem pro mě však bylo jednoduše to, že jedno bez druhého nemůže být úspěšné. Vedoucí prodejen musí umožnit svým zaměstnancům, aby skutečně vylepšili svůj obchod. Zejména služba je povýšena, když zaměstnanci dostanou příležitost, aby byli povýšeni sami. Díky zvýšené odpovědnosti a příležitostem mohou skutečně porozumět svému inventáři a zákazníkům na hlubší úrovni. Genie se zde také objevila a zdůraznila, že kouzla zákazníků mohou být dodána se šťastnými nákupními zážitky, když jsou prodejna i jejich zaměstnanci umístěni tak, aby poskytovali tu nejlepší péči o zákazníky.

 

8. Ekosystém partnerů v Salesforce Felt Like Loved ones

 

Jedním z mnoha fascinujících objevů, které jsem měl v Dreamforce, byla bezprostřední zkušenost s tím, jak hodnotní Salesforce vidí své partnery. Z mých očí se cítili více jako rodina než jen partneři s nadšenými kolegy, kteří jsou rádi, že se vidí, spolupracují a spolupracují na tom, aby maloobchodníci byli dokonalejší. Byla to působivá zkušenost vidět tolik společností, které spolupracují, a nakonec chtěly obchodníkům poskytovat lepší zážitky s co největší lehkostí, agilitou a transparentností. Nebylo na škodu, že tito stejní partneři si cestou užili trochu smíchu a opravdové zábavy. Když se ohlédnu zpět, obzvlášť jsem si užil čas na „Women in Retail, Client Goods & Commerce Networking Event“ z Dentsu, kde jsem potkal tolik fantastických ženských lídrů. Na konci akce jsem věděl, že jsem potkal ženy, se kterými zůstanu v kontaktu v následujících letech.

 

9. Důvěra a transparentnost je skutečným měřítkem úspěchu

 

V den 3 Dreamforce jsem začal přemýšlet o tom, co znamená důvěra v obchodním partnerství. Bez váhání mě okamžitě napadla průhlednost. Koneckonců, jak můžete mít důvěru, když nerozumíte všem detailům něčeho? Když se podíváme konkrétně na maloobchod, existuje tolik pohyblivých kusů v každém okamžiku, že důvěra je nezbytná professional zajištění toho, že věci budou úspěšně fungovat. To bylo posíleno, když jsem slyšel od Salesforce partnera OSF Digital na zasedání v Dreamforce, kde diskutovali o propojených zákaznických zkušenostech založených na společných partnerech spolupracujících. Prostřednictvím rozmanitého ekosystému partnerů je společnost OSF Digital schopna pomáhat maloobchodníkům poskytovat personalizované zákaznické zkušenosti, které podporují loajalitu zákazníků a zvyšují příjmy. Ale přiznejme si to. To se nemůže stát bez jasného pochopení toho, co se děje. Transparentnost dává maloobchodníkům možnost toto porozumění, ale maloobchodníci to nemohou získat bez správné technologie. Vědomí, že existuje technologie jako Genie, která se integruje s dalšími technologiemi od mnoha partnerů Salesforce, které jsem poznal během působení v Dreamforce, dokazuje, že důvěra a transparentnost jdou ruku v ruce. Společně vedou k úspěšným zkušenostem, ať už jde o zákazníky, zásoby, transakce a další.

 

Nicole Leinbach z Retail Minded chatuje s týmem OSF Digital na Dreamforce 2022.

10. Maloobchod není maloobchod bez Dreamforce

 

Jak řekl Bret Taylor v první den Dreamforce, “San Francisco není San Francisco bez Dreamforce.” A souhlasím. Ale také si myslím, že maloobchod není maloobchod bez Dreamforce.

Zažít Dreamforce jako první účastník a sebepopsaný maloobchodní geek byl – bez slovní hříčky – splněný sen. Odcházel jsem odtamtud inspirovaný, motivovaný a samozřejmě i trochu unavený. Byla to nepřetržitá zkušenost bohatá na vzdělávání, která také nabídla zábavu a networking, kterých si cením z osobního i profesního hlediska. Jsem vděčný za tuto zkušenost, ale jsem vděčnější za maloobchodníky, kteří mohou těžit z partnerského ekosystému Salesforce, díky kterému jsou maloobchodníci po jednom Dreamforce ziskovější a příjemnější.

Pro každé „wow“ existuje partnerská aplikace + odborník, který posílí „jak“.

Objevte, co je pro vás to pravé salesforce.com/partners.

 

 

The publish Dreamforce 2022 in Evaluate: 10 Highlights for Retailers to understand From appeared initially on Retail Minded.

Leave a Reply