Best-in-Class Strategies to Attacking Promotion Season

Pokud jste zmeškali náš webinář na téma „FMCG Retail Execution Excellence – Nejlepší strategie ve své třídě pro sebevědomé útoky na letní propagační sezónu“, máte štěstí! Webinář jsme rozdělili do stravitelných rekapitulací se vším, co potřebujete vědět z diskuze Earin Friedbauerředitel amerického maloobchodu ve společnosti The Kraft Heinz Enterprise, Hagen Pantonviceprezident professional globální prodejní schopnosti ve společnosti Nutrabolt a Pete Parisviceprezident Enterprise Intelligence & Analytics ve společnosti Spindrift Beverage Co, Inc. je tu pro vás.

V první ze tří částí uslyšíte Earina Friedbauera, ředitele amerického maloobchodu společnosti The Kraft Heinz Enterprise. Ve své současné roli ředitelky US Retail má odpovědnost za bezchybné provádění iniciativ Kraft Heinz Shopper and Brand name crew Great Retail store. Vede tým 60 a aktivně spolupracuje s externími makléři třetích stran, aby vyhrála na polici.

Přečtěte si rekapitulaci rozhovoru s Earinem o strategiích, které Kraft Heinz používá ke konverzi zvýšené návštěvnosti, realizaci propagačních akcí od 1. dne a výhrám na polici během nejrušnějšího období roku. Objevte klíčové strategie, které si můžete během této klíčové sezóny odnést, s plánováním, novými testy a možná nejdůležitějším plánem útoku k dosažení excelentního provedení.

Earin Friedbauer, ředitel amerického maloobchodu ve společnosti The Kraft Heinz Company

Jak připravujete svůj tým a informujete ho o nových propagačních akcích?

Earin vysvětlil, že příprava začíná v dostatečném předstihu před tím, kdy se očekává uvedení na trh, a je to vrstvený komunikační plán, který začíná marketingovým týmem Kraft Heinz, poté přivede zákaznický tým a realizační týmy. A během těchto měsíců zviditelní celkové uvedení na trh, zajistí, aby se tým dobře orientoval ve spotřebitelských statistikách za ním (proč za tím proč) a zajistí, že také dobře rozumí různých výhod produktu a čtyř P marketingu (produkt, cena, umístění a propagace).

Poté, co se tým přiblíží k datu uvedení na trh a zaměří se na provedení v obchodě, uspořádá 30sekundovou soutěž, aby zjistil, kdo to dokáže nejlépe prodat za 30 sekund, aby se realizační tým shromáždil a natěšil na uvedení. “To je opravdu skvělé, protože nám to pomáhá nastavit, kolik informací tým přijal, a pokud mohou, dosáhli nejvyšších bodů,” vysvětlil Earin. „Protože když jste v obchodě, manažeři nemají čas. Takže pokud to dokážeme za 30 sekund a dokážeme to na výbornou, víme, že máme zaručený mnohem lepší úspěch.“

Jakmile se tým dostane do fáze realizace, stejně předvede všechny různé materiály a kritické physique, pak to vše nahraje do Repsly, aby to týmy mohly stáhnout a sdílet se svými manažery, až budou na prodejně, a ujistěte se, že mají správný materiál, který mohou sdílet.

A jakmile začnou dosahovat úspěchů, všechny tyto zprávy přicházejí přes Repsly a mohou bezproblémově a transparentně komunikovat s realizačním týmem i s marketingovými týmy, sdílet nejen obrázky, ale také místa, kde viděli největší úspěchy, aby mohli tyto poznatky využít a zajistit, aby ostatní týmy byly schopny dosáhnout stejné úrovně úspěchu.

„Je to všezahrnující přístup, vyžaduje spoustu plánování a příprav, ale tým je z prodeje nové inovace opravdu nadšený a naši maloobchodníci po tom právě teď mají opravdu hlad, takže je to ještě zábavnější,“ řekl Earin.

Jak přistupujete ke strategiím dodržování předpisů při velkých akcích/letních víkendech?

Proces, který Kraft Heinz používá k dosažení souladu, se nazývá jejich MBI (Month to month Business enterprise Intelligence) konverzace a jsou specifické professional bannery, takže probíhají mezi jejich zákaznickým týmem a maloobchodním týmem, který každý banner podporuje. Tato konverzace je zaměřena na: 1) Jaká je podpora? 2) Jak je podporován? 3) Ať už je to prostřednictvím shopper marketingu nebo prostřednictvím propagačních akcí v obchodě, nebo zasíláním odesílatelů nebo modulů? „Nemáme prvek DSD, takže všechny naše věci přicházejí přes sklad. Musíme to plánovat dopředu. Takže to přichází na odesílateli nebo modu? Očekáváme, že to bude na podlaze, nebo přivezeme některé z našich vlastních POS, abychom mohli zajistit prostor a vystavit předměty? vysvětlil Earin.

Mluví také o tom, kde mají týden po týdnu mezery a sledují během čtyřtýdenního období. Earin vysvětlila, kde mají mezery, je skvělé, protože mají na telefonu to správné publikum, aby mohli mluvit o tom, jak je vyřešili. Ptá se na otázky jako: Jaké jsou různé věci, které potřebuje maloobchodní tým nebo které by zákaznický tým mohl udělat? pomoci usnadnit? A odtamtud, jakmile se událost spustí, použijí Repsly, aby se podívali na své úspěchy a zprávy, které z toho vzejdou, jim pomohou zjistit, kde mají mezery.

Dalším kouskem, který udělali, je nastavení agresivních cílů pro tým, který změnil hru. „Vím, že se hodně mluvilo o tom, aby to bylo zábavné a jakési soutěžní prvky, které absolutně pohání jiný druh energie. A tak jsme viděli, že to také přispívá k úspěchu toho, jak plánujeme,“ uzavřel Earin.

Nové trendy v FMCG a jejich dopad na jejich plány na rušnou sezónu:

Kraft Heinz s hrdostí oznamuje, že zkoumají papírovou láhev kečupu Heinz. Earin vysvětlil, že když přemýšlíte o ikonickém kečupu Heinz, je vždy v té skleněné láhvi, ale snaží se vyrobit láhev Heinz kečup na bázi papíru, která by byla vyrobena ze 100 procent z udržitelně získávané dřevěné buničiny. A právě teď jsou první značkou omáček, která to testuje jako součást svého závazku, že do roku 2025 budou všechny obaly globálně recyklovatelné, znovu použitelné nebo kompostovatelné.

Pokud byste se chtěli podívat na celý webinář a poslechnout si postřehy Hagona Pantona, viceprezidenta professional globální prodejní schopnosti ve společnosti Nutrabolt, a Pete Parise, viceprezidenta professional Company Intelligence & Analytics ve společnosti Spindrift Beverage Co, Inc., podívejte se na celý webinář zde: FMCG Retail Execution Excellence – Nejlepší strategie ve své třídě, jak s jistotou zaútočit na letní propagační sezónu.

Webinář FMCG Execution Excellence