7 Ways To Transform Retail Store Displays Into Sales

Existuje mnoho způsobů, jak mohou být vaše prodejní displeje vaším tichým prodejcem. Trik je zajistit, aby vaše displeje obsahovaly některé základní prvky.

Vyzkoušejte těchto sedm způsobů, jak docílit toho, aby displeje vaší prodejny dělaly víc než jen atraktivní vzhled.

1. Měňte své displeje měsíčně

Své zákazníky musíte nechat hádat – každopádně trochu.

Každých pár týdnů prodejní displeje přemístěte, aby nezatuhly – a určitě je přesuňte, když přijde nové zboží. Vzhledem k tomu, že docela nové produkty se budou stále prodávat, vyměňte své displeje dva týdny po jejich příchodu. Přesuňte jeden displej zepředu doprostřed obchodu a další displej ze středu dozadu.

Objevit: Jak vytvořit maloobchodní merchandisingový plán s tímto komplexním základním nátěrem

2. Zkuste trochu něhy

V merchandisingu, stejně jako v životě, jsou nejlepší věci, které chcete, ne to, co potřebujete. Dopřejte to tedy i svému zákazníkovi.

Umístěte ty nejúžasnější, nejnovější, nejdražší a vysněné položky na nejvýznamnější místo ve vašem obchodě.

Ujistěte se, že máte několik úrovní výšky a dostatek produktů, aby si zákazník mohl zvednout a dotknout se těchto požadovaných položek, aniž by musel váš krásný displej zcela rozebrat.

3. Nikdy, nikdy, nikdy, NIKDY nevytvářejte monochromatický displej

Obecně řečeno, seskupte položky podle použití produktu nebo dvou nebo tří barev – hledáte jedinou věc, která z nich dělá skupinu.

Pokud neprovozujete obchod s potravinami, vaše seskupení by nemělo tvořit pouze jeden produkt. To je skladování, ne merchandising. Můžete vytvořit prodejní displej podle produktu, jako jsou například všechny položky související s vařením a pitím čaje.

Nebo zobrazte podle barvy, ale ujistěte se, že použijete jinou výraznou barvu, aby vynikla oproti té. Myslete na bílou a červenou nebo červenou a černou. Vyhněte se monochromatickým prodejním displejům, protože i když jsou možná elegantní, lidské oči rychle pochopí pointu a jdou dál – často bez nákupu.

4. Nikdy nedávejte ceduli s nápisem NEDOTÝKEJTE SE

Nedělejte to ani v prodejně skla!

Proč? Protože můžete také umístit ceduli s nápisem NEKUPOVAT. Maloobchodní displeje by se měly pokazit.

Představte si své prodejní displeje jako kuchyňský stůl – nikdo nejí, pokud tam nejsou žádné drobky. Nebojte se interakce se zákazníkem s vaším zbožím jen se ujistěte, že se neustále narovnáváte.

5. Důvěra v lagniappes: Prodejní rekvizity

Lagniappe – vyslovováno lon-yop – je neworleanský výraz pro „malé překvapení“.

Prodejní lagniappe by byl naprosto nesouvisející předmět používaný jako zábavná rekvizita, jako je polévková mísa se sbírkou svetrů nebo vycpané zvíře s vystaveným kuchyňským nádobím. I když je přidání rekvizity ke každému displeji přehnané, možnosti by měly být vždy vzadu ve vaší mysli.

6. Rozsviťte svůj displej, jako by to byl meteorický roj

K tomu budete pravděpodobně muset upravit horní osvětlení. Ale pokud máte obzvlášť tmavý displej, který není možné zvýraznit shora, zvažte jeho přesun na stávající zdroj světla nebo světlo zespodu pomocí malých přenosných reflektorů. Pamatujte, že správné osvětlení může způsobit, že vaše zboží bude vypadat úžasně.

7. Na vše nalepte štítky

Víš, jak moc nerad se ptáš, kolik něco je? Vaši zákazníci jsou stejní jako vy, takže se ujistěte, že všechny vaše akcie jsou cenově dostupné. Nikdo se nechce ptát úředníka, kolik něco stojí.

Zvyšte úroveň svých prodejních displejů

Správné vizuální merchandising vaší maloobchodní prodejny umožňuje, aby se vaše zboží tiše prodávalo každému zákazníkovi, který projde kolem.

Vstupte do mého ZDARMA 5dílného školení maloobchodního prodeje